بسم الله  

 شهدا راهشون روانتخاب کردند حالا نوبت من و شماست که راهمان را انتخاب 

 کنیم؟


راستی شما چه راهی رو انتخاب می کنید ؟


چند روزپیش به یه بنده خدایی گفتم تا حالا از شهدا شنیدی اصلا میدونی


شهدا کی بودن چی کردن چرا رفتن چرا  سوختن  چرا پر کشیدن اصلا


میدونی شهدا برای من و تو رفتن ؟


گفت:برو بابا شهدا یعنی چی اصلا به ما چه ربطی داره اونا هرچی


بودن هرکی بودن هرچی شد رفتن اون دوران گذشته الان نسل جدید


باید با پیشرفت های غربی ها ما هم پیشرفت کنیم تو هم که جاموندی


گفتم بیا نزدیکتر اومــد گفتم برو خـاک رو بو کن گفت مسخرم میکنی


گفتم توبرورفت خاک روبو کرد گفتم خوب بو کن این خاک هم قدیمی


مگه نمیگی نسل جدیدولی خاک مرامش ازمن وتو انسان بیشتره هنوز


که هنوز بوی پاک شهدا روحفظ کرده ولی من و تو با کارهامون این


بو رو داریم ازش میگیریم  یعنی مرام من و تو که  شهدا هموطنمون


بودن هم خونمون بودن کمترازخاک که خاک فراموششون نکرده ولی


من وتو اونا رو به باد فراموشی سپردیم واقعا برای خودم و تو متاسفم


که چه جوری داریم با کارهامون یاد  پــاک اون جوونایی کـــه هــنوز


مادرش چشمهاش روبه انتهای خیابان بسته شاید پسرش دسته گلش بــا


تابوت با بوی باروت بیاد  رو به دست باد فراموشی دادیم واقــعا تاسف


نداره؟ دیدم چشم هاش پر اشک شد با صدایی پر بغض گفـت چـرا داره


گفتم پس بنده خدا بیا ما هم مثل خاک با مرام باشیم بـیا ما هم مثل خـاک


مراممون رو به شهدا نشون بدیم بهشون بگیم که بعد شما ما هم راهـتون


رو ادامه میدیم نه اینکه با ترویج فرهنگ غرب یادتون خونتون روحتون


رو از خاکی که از من نوعی با معرفت تر بگیریم .


دیدم شروع کرد به گریه کردن گفتم حالا من جا موندم یا تو


گفت من گفتم پس بجنب تا از قافله جا نموندی خودتو برسون


شهدا همه رو قبول دارن هم من گنهکار و هم تو تازه عاشق شده رو.


یاد و روح تمامی شهدا گرامی بود


شادی روح شهدا صلوات





برچسب ها : شهدا  ,