بسم رب الشهدا

خیلی از شما زمانی رفتین که من و امثال من نبودیم ویا اگه بودیم هم یه بچه شیر خواره بودیم.ما نبودیم و شما رو ندیدیم و درک نکردیم? اما اونایی که بودن و شما رو دیدن از شما ? ارداه تون ?معنویتتون? غیرتتون? پاکی تون و ...برامون گفتن. دوستای جا مونده تون از شبهای عملیات و حال و هوایی که داشتین میگن...وقتی بقیه از شما میگن وما شما و فضای اون زمان رو با الان مقایسه میکنیم تفاوت ها خیلی خوب احساس میشه.

- اگه اطراف شما ادمایی بودن که همه ی عشقشون خدا بود و نماز شباشون ?الان اطراف ما ادمایی هستن که همه ی عشقشون رسیدن به دنیا و مقامها ش و پولش و ...هست!

- اگه سعی شما برای عدم اسراف  یه تیکه نون بود اما امروزه توی مملکت شیعی امام زمان ?چه ریخت و پاشهایی که توی یه مهمونی عادی بعضی از مردم و مسئولین ما نمیشه ؟!

- اگه شما غیرتتون زبون زد بود اما امروزه توی خیابونهای به اصطلاح با کلاس شهر ما? توی دانشگاههای ما چه خبره؟؟

- حساسیتی که شما نسبت به استفاده از بیت المال داشتین قابل قیاس نیست با این همه چپاول گرایی هایی که امروزه هست!!!

- اگه شما حتی توی جبهه ها هم بودین کتاباتون باهاتون بود اما امروزه اینقدر ذهن جوون دانشگاهی ما مشغول شده که درس خوندن توی حاشیه قرار گرفته!

شماها که رفتین همه میگفتن دیگه همه چی درست میشه پدراتون? مادراتون? زن و بچه هاتون ...اما چرا نشد؟چرا بعد از این همه سال هنوز...؟چرا این همه پولهای کلان مملکت برای برگزاری سمینارها و نمایشگاههایی هدر میره که بعضا هیچ اثری نمیگذاره؟چرا بعضی از مسئولین مملکت ما سرشونو کردن تو لاک خودشون و غیر از خودشون و خونواده شون هیشکی رو نمیبینن؟ چرا بعضی از اساتید دانشگاهی حتی حاضر نیستن حرفاتو گوش کنن در حالی که داره تدریس میکنه نهج البلاغه علی (ع) رو ...!؟!

این حرفها رو دارم برا شما ها میگم.میدونم که گوش میکنین و لااقل عکس العمل شما مثل بعضی ها نیست که وقتی باهاشون حرف میزنی حتی حاضر نیستن گوش بدن.

ما هم دوست داریم خوب باشیم.بابا!مردم ما همه خوبن.کی میگه جوونای ما بدن؟کی براشون حرف زده؟ کی براشون شهید و مفهوم شهادت و دین و حجاب رو به معنای واقعیش باز کرده؟هر طرفی که بره داره تحریک میشه. اون از وضع سینماها و تلویزیون ما ؟اون از وضع خیابونها و پارکهامون!!!

شما ها برامون دعا کنین. ما هم دلمون میخواد پاک باشیم  و پاک بمونیم و پاک بیایم...میدونم که میشه!گرچه محیط این روزا محیط مناسبی نیست اما میشه.اخه محیط فقط یه بخشه.خودمون سهم بزرگتری داریم.اراده قوی میخواد...ما میخوایم شما هم برامون دعا کنین.

جهت شادی ارواح شهداصلوات

التماس دعا

یا حسین مظلوم